Tekst en redactie

Kwalitatieve en vooral relevante teksten zijn de basis voor effectieve content marketing. Met name door de aanwezigheid van SEO en Social Media luidt het spreekwoord: ‘content is king.’ Cherry schrijft, redigeert en optimaliseert teksten voor je website, blogs, folders en brochures maar ook voor nieuws of Social Media.

Zakelijke teksten

De juiste tekst helpt je aan een betrokken publiek en levert een voorkeur op, ook op de arbeidsmarkt. Het schrijven van zakelijke teksten vereist naast de nodige inspiratie en vaardigheid ook een goed doordachte contentstrategie. Wij werken dit zorgvuldig met je uit, van basisconcept tot en met de publicatie op diverse mediaplatformen. We schrijven zelf relevante teksten of verzorgen dit met behulp van ons door de jaren heen opgebouwde netwerk van tekstschrijvers.

Teksten gericht op conversie

We verzorgen de tekstuele invulling van websites en andere online publicaties, zoals blogs en landingspages. Wij zijn hierin bedreven, vlug en vaardig en houden rekening met beschikbare tekstruimtes en menustructuren. Eenmaal online houden we je website bij met aanvullende content.
We toetsen onze tekstproducties aan relevante SEO-resultaten en we stimuleren klanten mee te denken over onderwerpen en vervolgacties. Zo bereiken we dat klanten hun website en de bijbehorende online mogelijkheden steeds intensiever gebruiken, met als logisch gevolg meer resultaat en conversie. Of dit nou sales leads zijn, awareness of een hogere omzet.

Teksten met het puntje op de i

Naast online tekstproducties dragen we ook zorg voor de tekstuele inhoud van offline media, zoals brochures, flyers en andere publicaties. Vanuit een goede briefing zorgen we samen voor een juiste balans tussen beeld en tekst. Hierbij geldt onze bijzondere aandacht, want wat eenmaal gedrukt staat kan niet eenvoudig verbeterd worden. Dus let Cherry hier extra op de puntjes op de i.

Een eigen verhaal en stijl

Met de term relevante tekst bedoelen we dat het onderwerp en toegepast tekststijl past bij je onderneming, je doelgroep en boodschap. Dat begint vaak met het opzetten van een story dat het onderscheidend vermogen goed verwoordt en de basis vormt voor andere tekstproducties. Elk bedrijf is uniek. Het verhaal erover moet dan ook origineel en authentiek zijn.

Teksten met een doel

Het opzetten, publiceren en verspreiden van zakelijke content moet een marketingdoel hebben. Voor goede marketingtekst gelden er dus zakelijke randvoorwaarden, zoals:

  • De doelgroep moet de aangeboden content kunnen vinden. Het moet dus onderwerpen bevatten waarnaar de doelgroep op zoek is. Dit goed inschatten is een koud kunstje voor een goede marketeer. We helpen je daar graag bij.
  • De content moet inhoudelijk sterk genoeg zijn om zodanig gewaardeerd te worden dat deze aanzet tot een gewenste vervolgactie.

Wil je hulp van een specialist bij jouw online marketing?

Cherry kan dit realiseren. Wij nodigen je van harte uit voor een vrijblijvend adviesgesprek om de online marketing mogelijkheden voor jouw bedrijf te bespreken. Bel ons gerust!

Neem contact met ons op

Contact