Waar sta je op dit moment als bedrijf en welke richting wil je op? Voordat Cherry begint aan de branding van jouw product, dienst of merk, doen we een marktonderzoek. Hier kijken we onder meer naar jouw concurrentie en analyseren we de kansen en bedreigingen. We verdiepen ons in je klanten, zodat we precies weten hoe en waar we hen moeten aanspreken. Branding is hét fundament waar je marktpositie en conversieratio op gebouwd is. Goede branding zorgt er niet alleen voor dat jouw merk een eigen identiteit ontwikkelt, maar geeft je een onderscheidend vermogen ten opzichte van jullie concurrenten.
Onze expertises
- Merkidentiteit
Welke indruk laat je achter bij je doelgroep en hoe zorg je ervoor dat je positief opvalt?
- Strategie en concept
Wat is het plan? Met een leuk idee gaan we een plan van aanpak maken.
- Creatief design
Een ontwerp dat origineel is en weet waar het bedrijf voor staat.
Branding cases
Ieder project is uniek. Voor al onze klanten maken wij een plan op maat om zo het beoogde resultaat te bereiken. Bekijk hieronder onze branding cases.
Waarom Cherry
- Brainstormsessie met kritische vragen
- Storytelling voor meer succes
- Basisconcept voor toekomstige marketing
Wat is jouw uitdaging?
Branding wordt ingezet bij verschillende uitdagingen.
- Een eigen identiteit
Een professioneel logo met een mooie huisstijl zorgt ervoor dat jullie als bedrijf herkenbaar zijn voor jullie klanten. Branding is meer dan het vermelden van een merknaam, bedrijfsnaam of logo. Goede branding laat zien waarom jouw bedrijf doet wat het doet.
- Onderscheidend vermogen
Klanten hebben een voorkeur voor een merk dat zich onderscheidt en waarmee zij zich kunnen identificeren. Deze voorkeur wordt ingevuld met een branding strategie. Goede branding zorgt voor een eigen identiteit, maar moet je ook onderscheidend vermogen geven in vergelijking met je concurrenten.
- Relevantie opbouwen bij doelgroep
Met behulp van onze kennis en ervaring zorgen we ervoor dat we een duidelijk beeld hebben van de doelgroep. De strategische communicatieboodschap wordt aan de juiste doelgroep getoond met als doel dat er zo snel mogelijk de gewenste conversie ontstaat.