Adwords campagne opzetten
Er bestaan complete (video) handleidingen waarin wordt uitgelegd hoe je een Google AdWords campagne moet opzetten. Maar als ondernemer heb je daar vaak helemaal geen tijd of geduld voor. Het gevolg is dat je in korte tijd veel geld kwijt bent aan een AdWords campagne, zonder daar resultaat van te zien. Hoe komt dat?
- Verkeerde zoekwoorden kiezen
- Geen gebruikmaken van doelgroep targeting
- Advertenties niet goed opmaken
En zo zijn er nog veel meer manieren om veel te snel door je advertentiebudget heen te raken. Laat je AdWords campagnes daarom opzetten door Cherry!
AdWords optimaliseren
Wil jij ook alles uit je advertentiebudget halen? Vraag Cherry dan om je AdWords campagnes te optimaliseren. Op basis van een uitgebreid oriëntatiegesprek selecteert onze SEA-specialist de beste zoekwoorden voor jouw AdWords campagne. Hij of zij kijkt naar de succesfactoren van jouw advertenties in Google en onderzoekt je doelgroep en concurrentie. Als de campagne eenmaal loopt vinden er regelmatig evaluatiemomenten plaats. Op basis daarvan kan de specialist jouw AdWords campagnes steeds weer optimaliseren, zodat jij je doelen kunt bereiken.
Onze specialisten halen ieder jaar opnieuw hun Google AdWords-certificaten
AdWords uitbesteden aan Cherry
Als online marketingbureau heeft Cherry alle kennis in huis van het opzetten, beheren en optimaliseren van AdWords campagnes. Onze specialisten halen ieder jaar opnieuw hun Google AdWords-certificaten en zijn dus altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen dit advertentiesysteem. Cherry weet daarom precies hoe je de kosten voor je AdWords campagnes zo laag mogelijk kunt houden! Naast een maandelijks advertentiebudget voor Google betaal je een kleine fee aan Cherry om AdWords doorlopend te optimaliseren.
Wil je hulp van een specialist bij jouw online marketing?
Cherry kan dit realiseren. Wij nodigen je van harte uit voor een vrijblijvend adviesgesprek om de online marketing mogelijkheden voor jouw bedrijf te bespreken. Bel ons gerust!