Cherry Marketing Event op 6 juni 2019

Bestel hier uw tickets

Online marketing en de klant: hoe creëer je de ultieme online verleiding?


Leer de fijne kneepjes van Tonny Loorbach en geniet van LAMA stand-up comedian Arie Koomen.

“The best marketing does not feel like marketing (Tom Fishburne)”. Hoe maak je jouw aanbod online onweerstaanbaar?  Kan dat zelfs ongemerkt? Hoe verleiden online marketeers succesvol hun leads? Wat is de juiste gedragscode daarvoor? Hoe creëer je een succesvolle Google-match tussen jou en je klant? Leer van de ervaringen van maar liefst 2 TOP-gastsprekers! Op donderdagavond 6 juni 2019 organiseert Cherry speciaal voor ondernemers en marketeers een inspirerende avond voor het slim en succesvol inzetten van Google in de marketing van jouw product of dienst. Meld je voor deze kans snel aan, met zo’n 250 stoelen is vol snel vol!

Bestel hier uw tickets

Leer online verleiden!

Het Cherry Marketing Event omvat een cyclus marketing gerelateerde kennisbijeenkomsten. De zakelijke sfeer ervan is informeel en inhoudelijk op een hoog niveau. Dit keer bevat het programma de inspirerende visie van 2 gerenommeerde gastsprekers Tonny Loorbach en Arie Koomen op de complexiteit en de verleidingen van online marketing, aangevuld met een portie humor.

Bestel hier uw tickets

Onze TOP-sprekers

Onze beide gastspreker zijn van nationaal niveau en hebben hun marketingsporen reeds verdiend:
Tonny Loorbach houdt zich bezig met online ondernemerschap en online gedragspsychologie. Hij leert ondernemers hoe zij zich moeten bewegen in een snel veranderende online wereld waarin zij veelal door alle Google-bomen het bos niet meer zien. Het resultaat van zijn bijdrage is dat ondernemers beter gaan scoren in Google en meer leads en klanten zullen halen uit hun website bezoekers (wanneer hij over conversie en neuromarketing spreekt).
Arie Koomen kennen we van zijn komische rol bij de Lama’s. Zijn reclamewerk voor Mediamarkt leverde hem de eretitel Meest Irritante BN’er op, toegekend door TROS Radar. Zijn serieuze kant komt naar voren in zijn ambassadeurschap tegen pesten op school en in zijn optredens als inspirerende spreker.

Tonny Loorbach

Online marketing specialist & ondernemer

Meer info

Arie Koomen

Reclamemaker & stand-up comedian

Meer info

4 redenen om op 6 juni te komen

  • Leer leads online verleiden
  • Leer Google voor jouw bedrijf te laten wérken
  • Voorafgaand GRATIS light dinner. Na afloop open netwerken
  • Leer hoe humor kan relativeren en toch succesvol kan zijn

Programma

Onderstaand leest u de globale tijdsindeling van die avond.  Kom svp ruim op tijd, want vooraf verzorgt onze huiscateraar Minnies een light dinner met soep en sandwiches. Na afloop van de gastlezingen is er volop tijd om in een ontspannen sfeer te netwerken!  Vol is vol. Bestel tijdig uw tickets. Er is in de directe omgeving gratis parkeergelegenheid.

Bestel hier uw tickets

Event details

Datum
6 juni 2019

LAST CALL entreeprijs
€ 42,50 per persoon

Tijd / duur
19.00 - 21.10 uur

Vanaf 18.00 uur: inloop met GRATIS light dinner. Na afloop programma Open Netwerken tot 21.40 uur

Locatie Medialoods
Galvanistraat 23
3861 NJ Nijkerk

Contactgegevens
085 0270 270
contact@cherry-marketing.nl

Bestel hier uw tickets

LAST CALL entreeprijs:  € 42,50 per persoon, incl. light dinner
Aanmelding met 2 personen: € 80,–

Bestel hier uw tickets

marketing met pit