Annet Brinkhuis en haar consultants proberen iemands talenten, vaardigheden, interesses en wensen in kaart te brengen. En vooral hoe je in je dagelijkse (werk)leven keuzes kunt maken waardoor je meer ontspannen en met meer plezier kunt werken en leven.
Visie & uitstraling
Cherry heeft voor de bestaande klant ‘Annet Brinkhuis Opleidingen’ een re-design traject gestart. Het logo en de huisstijl werden aangepakt, terwijl wij de website een nieuwe look hebben gegeven.
‘Annet Brinkhuis Opleidingen’ is een trainingsinstituut dat een éénjarige post-HBO opleiding loopbaancoaching aanbiedt. Ook is er de mogelijkheid om meerdere opleidingen en cursussen te volgen. Zoals onder meer studiekeuzecoach, masterclass loopbaancoaching en workshops over het gebruik van loopbaancoach instrumenten.
De visie en uitstraling van ‘Annet Brinkhuis Opleidingen’ kon na enkele jaren wel een upgrade gebruiken. Om die reden is er een designbureau in de arm genomen en is er een moderne frisse uitstraling gemaakt. Dit uit zich in een nieuw kleurenpallet, een nieuw beeldmerk en nieuw beeldmateriaal. In samenwerking met het designbureau en ‘Annet Brinkhuis Opleidingen’ is er een traject gestart om ook de website aan te pakken aansluitend bij de nieuwe huisstijl.
Een nieuwe stijl maar wel typisch Annet Brinkhuis
De nieuwe huisstijl moet uiteraard aansluiten bij de nieuwe website. Naast het visuele gedeelte willen we ook op technisch vlak de website van een update voorzien. De Google regels zijn hierbij onze leidraad, waarbij we natuurlijk extra goed kijken naar de laatste major update van Google in de vorm van de Web Core Vitals. In tegenstelling tot de oude website, gaat deze website veel meer beeldmateriaal bevatten om de sfeer en beleving mee te geven voor mogelijk cursisten. De website kan de bezoekers en geïnteresseerden makkelijk van informatie voorzien, zodat ze aangespoord worden om een opleiding te volgen.