Project Description

Branding en website Dasselaar:
Een stukje Azië naar Nijkerk gehaald

Opvallen, een moderne uitstraling en op meer plaatsen zichtbaar zijn. Dat was de wens van Dasselaar, groothandel gespecialiseerd in Asian Food. We gingen er even goed voor zitten en hebben de on- en offline branding van Dasselaar naar een hoger niveau getild. Met een nieuwe huisstijl, gelikte website, professioneel drukwerk en opvallende signing van de bedrijfswagens en aan het pand, hebben we ervoor gezorgd dat de ervaring en expertise van dit bedrijf het énige is dat ver terug in de tijd gaat.

We hebben Dasselaar sterker in de markt gezet. Het is niet onwaarschijnlijk dat je één van de nieuwe wagens al hebt zien rijden! Gevuld met beelden die je de Aziatische cultuur al bijna laten proeven, gecombineerd met een strakke consistente uitstraling. De passie voor Aziatisch eten is dankzij Cherry letterlijk niet meer over het hoofd te zien.

Met het huisstijlhandboek, die we hebben gecreëerd, zorgen we er bovendien voor dat deze stijl gehanteerd kan blijven. Voor iedere medewerker is het duidelijk hoe Dasselaar zich moet presenteren. Zo kan het merk zich in de komende tijd verder versterken, en wordt het duidelijk dat Dasselaar zonder enige twijfel dé leverancier voor jouw toko of restaurant is.


Bekijk website

Wat hebben wij gedaan


Wil jij ook jouw marketing versterken door een sterke merkbeleving?

Laat ons je adviseren. Laat jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op voor een afspraak. Je kunt ons natuurlijk ook gewoon telefonisch bereiken

BEL 085 0270 270

Waarom Cherry.

  • Conversiegerichte werkwijze
  • Direct persoonlijke support
  • Juiste mix van online én offline communicatie
  • Voor elke onderneming een aanpak op maat
  • Ervaren in een grote diversiteit branches