Project Description

The Old Mill, een rijpe kaas met een oud verhaal

Unilac Holland exporteert naar zo’n 77 landen onder andere talrijke Nederlandse kazen, sommige onder white label, andere onder haar eigen brand Grand’Or. Sommige kazen verdienen daarnaast een eigen merk, omdat ze zo bijzonder zijn van smaak of door een bijzondere bereiding of herkomst. Een dergelijke kaas is The Old Mill, een heerlijk pittige kaas met een hoge rijping.

Cherry gaf The Old Mill haar eigen verhaal en bepaalde de vormgeving, van verpakking tot en met website, merklabels en reclamebeelden. Zo is de bereidingsformule van The Old Mill kaas een eeuwenoud, goed bewaard geheim dat van generatie op generatie Hollandse kaasmakers is doorgegeven. Een geheim dat je niet moet weten maar moet proeven. Onze oud-bruine vormgeving benadrukt de authentieke oorsprong en de traditionele waarden van een echt Hollandse kaas.

Het merk The Old Mill is inmiddels wereldwijd omarmd. Ze wordt gewaardeerd door de professionele markt als restaurants en cateraars en vindt via internationale retailketens haar weg naar duizenden consumenten. Een mooi verhaal dat naar meer smaakt, zoals voor de volgende merken Belprado en Le Chevre.

Wil jij ook jouw marketing versterken door een sterke merkbeleving?

Laat ons je adviseren. Laat jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op voor een afspraak. Je kunt ons natuurlijk ook gewoon telefonisch bereiken

BEL 085 0270 270

Waarom Cherry.

  • Conversiegerichte werkwijze
  • Direct persoonlijke support
  • Juiste mix van online én offline communicatie
  • Voor elke onderneming een aanpak op maat
  • Ervaren in een grote diversiteit branches