Project Description
The Old Mill, een rijpe kaas met een oud verhaal
Unilac Holland exporteert naar zo’n 77 landen onder andere talrijke Nederlandse kazen, sommige onder white label, andere onder haar eigen brand Grand’Or. Sommige kazen verdienen daarnaast een eigen merk, omdat ze zo bijzonder zijn van smaak of door een bijzondere bereiding of herkomst. Een dergelijke kaas is The Old Mill, een heerlijk pittige kaas met een hoge rijping.
Cherry gaf The Old Mill haar eigen verhaal en bepaalde de vormgeving, van verpakking tot en met website, merklabels en reclamebeelden. Zo is de bereidingsformule van The Old Mill kaas een eeuwenoud, goed bewaard geheim dat van generatie op generatie Hollandse kaasmakers is doorgegeven. Een geheim dat je niet moet weten maar moet proeven. Onze oud-bruine vormgeving benadrukt de authentieke oorsprong en de traditionele waarden van een echt Hollandse kaas.
Het merk The Old Mill is inmiddels wereldwijd omarmd. Ze wordt gewaardeerd door de professionele markt als restaurants en cateraars en vindt via internationale retailketens haar weg naar duizenden consumenten. Een mooi verhaal dat naar meer smaakt, zoals voor de volgende merken Belprado en Le Chevre.