Understanding texture & enhancing nutrition

Branding

Unicorn Grain Specialties levert voedingsingrediënten uit granen, zaden en peulvruchten. Een specialiteit is het poffen van granen en zaden voor een luchtig en krokante toevoeging van bijvoorbeeld muesli(repen). Unicorn is gespecialiseerd in de vormgeving van textuur in snacks, banket en brood. Fabrikanten kunnen op maat eigen bloemmengsels laten ontwikkelen voor een specifieke textuur wat onderdeel is van een producteigenschap. Hier bewijzen wij onze allround one-stop-shop formule voor merken.

In het kort

  • Branding

We zijn begonnen met het bedenken van een merkbeeld, een verbeelding van hun specialisme in voedingstexturen. De tekst “Understanding texture” was snel bedacht. Een laborant weerspiegelt de hoogwaardige technologie die erachter zit. Samen met textuur vaktermen en een touchscreen is het merkbeeld compleet.

  • Logo & huisstijl

Naast het logo heeft Cherry ook voor de productmerken BiTex, Presco Food, Presco Feed en UniFlour labels ontwikkeld, ieder herkenbaar met hun eigen kleurenpalet. Deze labels zorgen voor herkenbaarheid en worden gebruikt voor advertenties, verpakkingen, website, presentaties, enz.

  • Salespresentatie met PowerPoint

Voor het verkoopteam is een grote presentatie gemaakt waarin alle productgroepen food, petfood en feed vertegenwoordigd zijn. De presentatie is interactief gemaakt met een menu om snel te kunnen springen in de vele labels met specifieke productoplossingen.

  • Standbouw

Voor de beursdeelname aan de Food Ingredients Europe heeft Cherry een mooie stand ontworpen en opgeleverd in Frankfurt. Het thema “understanding texture & enhancing nutrition” omvat het hele spectrum van Unicorn. Bezoekers konden ook de vele (gepofte)granen, zaden en gedroogde peulvruchten proeven door hun eigen muesli te mixen.

  • Signing en bedrijfsinterieur

Rondom de fabriek zijn diverse bewegwijzeringen geplaatst die zijn ontworpen door Cherry. In het bedrijfsinterieur is de branding ook herkenbaar gemaakt met grafische decoratie. Het thema voor interne communicatie was “Samen werken aan gezonde voeding, door…”.

Uitgevoerde werkzaamheden

  • Branding
  • Logo & huisstijl
  • Drukwerk
  • PowerPointpresentatie
  • Videoproductie
  • Standbouw
  • Bedrijfsinterieur

Samen de mogelijkheden bekijken?

Dat kan! Neem contact op met Martin

Contact