Project Description

De Nederlandsche Bank is meer dan een zwaar beveiligd bastion

DNB heeft er een flinke kluif aan om jaarlijks het beste economisch-juridisch talent te werven op de arbeidsmarkt, bijvoorbeeld op carrièrebeurzen. In samenwerking met het bureau Steam ontwikkelden we een voor herbouw geschikt beursconcept met in de hoofdrollen de gevel van het hoofdkantoor en een aantal verrekijkers. We gunnen de talenten letterlijk een blik achter de glanzende gevel van De Nederlandsche Bank. Tot hun verrassing zien de bezoekers in de telescoop een ingebouwd haarscherp (micro)beeldscherm, met korte testimonials van jonge DNB-collega’s én van de president van De Nederlandsche Bank, de heer Klaas Knot.

Vanzelfsprekend heeft dit concept een campagne-vervolg op diverse online-kanalen.

Meer conversie, aanvragen of nieuwe collega’s via een beursdeelname, zoals DNB?

Laat ons je adviseren. Laat jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op voor een afspraak. Je kunt ons natuurlijk ook gewoon telefonisch bereiken.

Waarom Cherry.

  • Conversiegerichte werkwijze
  • Direct persoonlijke support
  • Juiste mix van online én offline communicatie
  • Voor elke onderneming een aanpak op maat
  • Ervaren in een grote diversiteit branches