Project Description

Wekelijks aanvragen voor Dakvlak dankzij zoekmachineoptimalisatie

DakVlak B.V. heeft jarenlang ervaring met het repareren en renoveren van daken en is voornamelijk werkzaam in Amsterdam. In deze regio zijn er tientallen andere dakdekkers en loodgieters die dakwerkzaamheden uitvoeren. Hoe maakt Dakvlak zich voor potentiële klanten goed vindbaar?

In 2016 is Dakvlak begonnen met haar zoekmachineoptimalisatie-traject bij Cherry. Na een zorgvuldig zoekwoordonderzoek en technische optimalisatie van de website, was Dakvlak binnen een maand zo goed vindbaar in Google, dat ze haar eerste aanvragen al binnen kreeg. Vanwege deze goede vindbaarheid krijgt Dakvlak inmiddels dagelijks aanvragen.

Laagdrempelig contact tussen Dakvlak en Cherry

In samenwerking met Cherry benut de dakenexpert haar online kansen optimaal. De resultaten en veranderingen in het algoritme van Google worden goed in de gaten gehouden. Maandelijks stuurt Cherry een rapportage en er is regelmatig contact met Naual, die altijd klaarstaat om dingen toe te lichten en aanbevelingen te doen om de resultaten nog meer te verbeteren.

Mede door de consistente Cherry-aanpak en de aantrekkelijk conversieresultaten (veel aanvragen) verloopt de samenwerking tussen DakVlak en Cherry inmiddels van een leien dakje.

Waarom Cherry.

  • Conversiegerichte werkwijze
  • Direct persoonlijke support
  • Juiste mix van online én offline communicatie
  • Voor elke onderneming een aanpak op maat
  • Ervaren in een grote diversiteit branches